054-3581885

שיתופי פעולה של האקדמיה

לאקדמיה ישנם שיתופי פעולה הן בארץ ובעולם. באמצעות שיתופי פעולה אלו האקדמיה מנגישה ללקוחותיה את התכנים החדשניים והאיכותיים ביותר בשוק.

לחץ כאן להמשך קריאה >>

איספא הינו איגוד הביליארד בישראל. בשנת 2020 סוכם על שיתוף פעולה בין האקדמיה לבין האיגוד ושחר רוברג מונה למאמן נבחרת ישראל למחלקת הנשים ומחלקת הנוער. כחלק משיתוף הפעולה מועברות סדנאות אחת לתקופה ומחנות אימונים לפני אליפויות אירופה ועולם. 

לחץ כאן להמשך קריאה >>

האקדמיה של פיג'יי נולן - המאמן הראשי מטעם האיגוד האירופאי והמנטור של שחר רוברג. פיג'יי הדריך עשרות אלופי אירופה ועולם ומלווה את שחר כבר מעל עשור. בשנים האחרונות נערכו מספר סדנאות לחברי האקדמיה בהובלת פיג'יי

לחץ כאן להמשך קריאה >>

לינקולן הינה רשת מועדוני הביליארד הגדולה בישראל ומתפרסת ברחבי הארץ עם 7 סניפים. שיתוף הפעולה בין האקדמיה לרשת החל בשנת 2017 על ידי העברת קורס "יסודות הסנוקר" ללקוחות הרשת. מ2017 ועד היום התקיימו כבר 30 מחזורים לקורס והיד עוד נטויה. בנוסף לקורסים, כחלק משיתוף הפעולה האקדמיה מקיימת את חוגי הבוטיק בסניפי הרשת.

לחץ כאן להמשך קריאה >>

לאיגוד האירופאי לסנוקר ישנה מערכת סדוקה להכשרת מאמנים מטעמה. כדי להפוך למאמן רשמי יש לעבור מבחנים בעל פה ובכתב. שחר רוברג הינו בעל רישון אימון בינלאומי וצוות המאמנים שלו הוכשר לפי קורס מותאם על פי הוראות האיגוד האירופאי.

לחץ כאן להמשך קריאה >>

 מערכת SnooCare מספקת חווית משחק משופרת עבור שחקני סנוקר. SnooCare היא מוצר של חברת Pixellot, החברה המובילה בעולם בהפקת וידיאו AI לתעשיית הספורט. המערכת מספקת תכונות ייחודיות שעד כה היו זמינות רק באירועי טלוויזיה.  באפריל 2021 החל שיתוף פעולה בין האקדמיה לחברה וכעת מתאמני האקדמיה זוכים לקבל צילום בדיוק כמו ביורוספורט עם מערכת ואר והילוכים חוזרים למכות.

לחץ כאן להמשך קריאה >>

אריאל שולחנות משחק הינה היבואנית ציוד המובילה בענף עם שלל מותגים החל מגירי TAOM, כדורי ARAMITH, בדי STRACHEN ומקלות של OMIN וWIRAKA

לחץ כאן להמשך קריאה >>

ביליארד בר G2 באשדוד הינו אחד המועדונים המפוארים בישראל. במועדון יש מגוון שולחנות משחק וארנה פרטית עם 4 שולחנות 12 פיט כמו בסבב המקצועי. האקדמיה משתפת פעולה עם המועדון בקיום אירועים, טורנירים והדרכות.

לחץ כאן להמשך קריאה >>

קלאב 147 בת"א הינו מועדון סנוקר מבית רשת מסעדות פריים. מדובר במועדון פאר בסנוקר והפול הישראלים עם שולחנות ברמה הגבוהה ביותר לצד מסעדה עם תפריט אוכל מפנק. האקדמיה עובדת צמוד עם המועדון בשלל קטגוריות.